Os medios de comunicación social Os medios de comunicación social ou de masas (mass media) axudarannos a relacionarnos co mundo e no...
Os medios de comunicación social
Os medios de comunicación social ou de masas (mass media) axudarannos a relacionarnos co mundo e nos conducen a unha sociedade cada vez máis global. Nunca como agora os cidadáns estivemos tan informados. Os tres grandes medios de comunicación actuais: prensa, radio e televisión, aos que empeza a sumarse Internet, acercanos a unha actualidade cada vez máis inmediata. A súa función informativa, se engade a de creación de opinión, un efecto que se pode comprobar fácilmente a través de encuestas e sondeos.
Funcións
Tres funcións básicas que poden -e deben- desempeñar os medios de comunicación de masas:
- Informar. Ata a chegada das novas tecnoloxías, eran a fonte básica de noticias, opinión e control dos poderes políticos.
- Formar. Os medios son un canal fundamental para a recepción de coñecementos e productos culturais como pezas literarias, teatrais, cinematográficas ou musicais.
- Entretener. Son igualmente plataformas insustituibles de difusión de contidos como eventos deportivos ou programas de variedades.
Tres funcións básicas que poden -e deben- desempeñar os medios de comunicación de masas:
- Informar. Ata a chegada das novas tecnoloxías, eran a fonte básica de noticias, opinión e control dos poderes políticos.
- Formar. Os medios son un canal fundamental para a recepción de coñecementos e productos culturais como pezas literarias, teatrais, cinematográficas ou musicais.
- Entretener. Son igualmente plataformas insustituibles de difusión de contidos como eventos deportivos ou programas de variedades.
Realiza as seguintes actividades:
FICHA DE ANÁLISIS DE LA INFLUENCIA DE LA PUBLICIDAD EN NUESTRAS VIDA A TRAVÉS DE LOS MEDIOS DE COMUNICACIÓN DE MASAS. · Que son os medios de comunicación ¿
· Cantos anuncios viches estos últimos días?
· En qué medios de comunicación social os viste?
· Cal é o medio de comunicación social onde ves máis publicidade ao día?
· Fai unha descripción da imaxe ideal que tes tú de chico/a.
· Existe ese personaxe na publicidade?
· Que tipo de productos anuncian esos personaxes?
· En qué medios de comunicación social aparecen esos anuncios?
· Cantas horas ves ao día a televisión?
· Que tipo de programas prefires?: documentais, informativos, deportivos, musicais, películas, animación, de entretenimento, do corazón, series.
· Escribe as túas marcas favoritas dos seguintes productos:
· roupa:
· zapatos:
· perfumes:
· desodorantes:
· cosméticos:
· refrescos e outras bebidas:
· motos:
· coches:
· artículos deportivos:
· alimentos:
· comercios nos que comprar:
· A qué horas do día e en qué programas de televisión se anuncian dichas marcas e productos? En qué outros medios de comunicación social se anuncian?
· Cal é a cadena e o programa que máis anuncios publicitarios ten?
· Observaches que a banda sonora dos anuncios ten maior volumen que o resto da programación? Analiza o motivo.
· Cando un programa é interrumpido pola publicidade, que fas?
· te levantas?
· cambias de programa?
· o ves?
· charlas?
· non prestas atención?
· te quedas porque te gustan os anuncios?
· Cal é o anuncio publicitario que máis che gusta? Por qué?
· Cal é o anuncio publicitario que menos che gusta? Por qué?
· Ante varios productos similares, cal comprarías? de marca descoñecida ou o máis anunciado?
Unha vez terminada esta ficha comentaremos os resultados en clase e debatiremos sobre as conclusións ás que cheguemos.